Tarvitsetko ideoita ja tekijöitä markkinointitapahtuman järjestämiseen?

Tapahtumamarkkinoilla vahvistat brandiasi ja tärkeitä sidosryhmä-suhteitasi etukäteen suunnitellulla tavalla. Onnistuessaan tapahtuma jättää pitkäikäisen muistijäljen - mikä parasta, positiivisen. Tapahtuma on myös aina markkinointia. Hyvää vai huonoa, toimivaa vai toimimatonta, sen päätät sinä.

Kun tehtävänäsi on järjestää tapahtuma, on sinulla kaksi vaihtoehtoa: opetella uusi ammatti tai hankkia apua. Tapahtumamarkkinointia suunnitellessa tulisi miettiä ainakin seuraavia kysymyksiä:

  • Miksi tapahtumasi järjestetään?
  • Mikä on tapahtumasi kohderyhmä?
  • Mikä on tapahtumasi pääviesti?
  • Mitkä ovat tapahtumasi tavoitteet?
  • Mikä on tapahtumasi budjetti?

Siitä se sitten alkaa - onnistunut tapahtuma.

Toimeksiannon kesto ja hinta määräytyvät tehtävän laajuuden mukaan ja ne sovitaan yhdessä asiakkaan kanssa käytävässä palaverissa.

Pin It