INBOUND LPR

22.11.2017 klo 7.45 - 10

Tarjoamme päivän tärkeimmän aterian kanssa tärkeintä markkinointiasiaa sitten internetin:

MYYNTI ON OUT, OSTO ON IN!

Kaupanteon valtikka on internetin myötä siirtynyt myyjiltä ostajille. Perinteinen toistoon ja määrään luottava sähköposti-, mainos- ja banneriluukutus koetaan yhä enemmän häiriöksi.

Inbound-markkinointi perustuu huomion ansaitsemiseen. Se houkuttelee asiakkaan olemaan yhteydessä sinuun, ei toisin päin.

21 000 tapahtumakävijää + SAMI LANU

Yli 21 000 ihmistä matkasi syyskuun lopussa Bostoniin INBOUND2017-tapahtumaan. Yksi heistä oli Saimaan ammattikorkeakoulun sähköisen liiketoiminnan asiantuntija Sami Lanu.

Puheenvuoroja tapahtumassa kuultiin mm. Microsoftin, Googlen ja LinkedInin edustajilta.

Sami tarjoilee aamiaisen kanssa koosteen inbound-markkinoinnin ykköstapahtumasta.

KUINKA ASIAKKAAN HUOMIO ANSAITAAN? MITÄ ON INBOUND-MARKKINOINTI?

Tule kuulemaan Sami Lanun vastaukset ilmaiseen aamiaistapahtumaan Kehruuhuoneelle keskiviikkona 22.11.2017 klo 7:45-10:00.

Tapahtuma on loppuunvarattu.

 

InboundLPR-1