Eteläkarjalaisten yritysten kasvumahdollisuuksia tukemaan perustettu yrityshautomo Business Mill on avannut toimipisteen Skinnarilan IVH Kampukselle. Lokakuussa Saimaan ammattikorkeakoulun tiloissa toimintansa aloittanut Business Mill palvelee jatkossa koko kampusalueella.

Business Mill on Saimaan ammattikorkeakoulun ja Lappeenrannan kaupungin yhdessä perustama yrityshautomo, jonka tavoitteena on saada Etelä-Karjalaan lisää osaamispohjaisia ja työllistäviä kasvuyrityksiä. Business Mill toimii myös linkkinä yritysten ja ammattikorkeakoulun välillä. Sen kohderyhmiä ovat eteläkarjalaiset kasvuhaluiset yritykset sekä Skinnarilan kampusalueen opiskelijat ja henkilökunta.

”Kun toimimme sekä Saimaan ammattikorkeakoulun ja LUT-yliopiston tiloissa että IVH Kampuksella, pystymme palvelemaan niin yrityksiä kuin oppilaitosten kautta tulevia asiakkuuksia parhaalla mahdollisella tavalla”, Business Millin vetäjä, kehittämispäällikkö Mikko Ojapelto sanoo.

Business Mill auttaa muun muassa liikeidean kirkastamisessa, ideoiden kaupallistamisessa ja rahoituksen hakemisessa.

”Meille tullessa ei välttämättä tarvitse olla vielä muuta kuin idea takataskussa. Tärkeintä on halu kasvattaa yritystoimintaa. Toivomme, että mahdollisimman moni kasvuhaluinen yritys hyödyntäisi laajasti palveluitamme”, Ojapelto kannustaa.

Business Millin uuden toimipisteen avajaiset järjestetään torstaina 13.12. klo 12.00 (IVH Kampus, rakennus B, Laserkatu 6 | kokoustila Suvorov). Tilaisuuden aikana on mahdollisuus kuulla lisää Business Millin toiminnasta ja palveluista sekä tutustua tiimin jäseniin.

Tilaisuus on suunnattu yrityshautomon kohderyhmille: eteläkarjalaisille yrittäjille ja yrittäjyyttä suunnitteleville sekä kampusalueen opiskelijoille ja henkilökunnalle. Myös median edustajat ovat tervetulleita tutustumaan toimintaan.

Kehittämispäällikkö Mikko Ojapelto, Saimaan ammattikorkeakoulu | 050 512 1853, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Avajaisohjelma: https://bit.ly/2EpjpY0