Saimaan ammattikorkeakoulun hallitus on valinnut ammattikorkeakoululle kolme toimialajohtajaa ja vararehtorin.

Liiketalouden ja hotelli- ja ravintola-alan toimialajohtajaksi hallitus valitsi KTT Kati Tannisen, sosiaali- ja terveysalan toimialajohtajaksi TtT Pirjo Vaittisen ja taiteen ja teknologian toimialajohtajaksi TkT Kirsi Viskarin. Vararehtoriksi valittiin KTL Merja Heino.

Liiketalouden ja hotelli- ja ravintola-alan toimialajohtajaksi valittu Kati Tanninen työskentelee henkilöstöjohtajana Stora Ensossa. Sosiaali- ja terveysalan toimialajohtajana aloittava Pirjo Vaittinen työskentelee parhaillaan Saimaan ammattikorkeakoulun ylempien ammattikorkeakoulututkintojen kehityspäällikkönä sekä sosiaali- ja terveysalan yliopettajana. Taide- ja teknologia-alan toimialajohtajaksi valittu Kirsi Viskari siirtyy toimeen Saimaan ammattikorkeakoulun tutkimus-, kehitys- ja innovaatiotoiminnasta vastaavan vararehtorin paikalta. Vararehtoriksi valittu Merja Heino toimii parhaillaan Saimaan ammattikorkeakoulun opetuksesta vastaavana vararehtorina.

Toimialajohtajien ja vararehtorin valinnat liittyvät Saimaan ammattikorkeakoulun organisaatiouudistukseen. Uudessa organisaatiossa ammattikorkeakoulun toiminta jakautuu toimialoihin, jotka ovat liiketalous ja hotelli- ja ravintola-ala, sosiaali- ja terveysala sekä taide ja teknologia. Neljäs toimiala on kielikeskus, jonka johdossa jatkaa tammikuussa valittu Vuokko Paakkonen.

Vararehtorin tehtävä on jatkossa päätoiminen. Vararehtorilla on opetuksen kehittämiseen ja opetusprosessien yhdenmukaiseen toimintaan sekä laatujärjestelmään liittyviä tehtäviä. Lisäksi vararehtori toimii rehtorin sijaisena.