Syksyn webinaarit – Asiantuntijan uskottavuus digiajassa

Asiantuntijan uskottavuus digiajassa -webinaarisarja käsittää kolme koulutusaamua aina vaan ajankohtaisemmaksi muuttuvasta digitaalisen median käytöstä asiantuntijan roolissa. Kuinka viestiä osaamisesta asiantuntevasti ja myyntiä lisäävästi, on kysymys, joka askarruttaa monia yrittäjiä. Koulutus on suunnattu PK- ja mikroyrityksille, mutta siihen voi osallistua kuka tahansa yrityksen digiajan viestinnän ja markkinoinnin mahdollisuuksia pohtiva. 

Kolmen aamupäivän teemat limittyvät toisiinsa muodostaen kattavan kokonaisuuden – on kuitenkin mahdollista osallistua vain osaan koulutuksista. Webinaarit ovat ennakkoon ilmoittautuneille maksuttomia.

1 ASIANTUNTIJAN DIGITIETOISUUS JA -TAITOISUUS TO 29.10. KLO 8:30-10:00

Kouluttajana Outi Katajamäki 
-Asiantuntijuuden ulottuvuudet – henkilöbrändi ja viestintätaitoisuus 
-Toimintaympäristönä globaali digimaailma 
-Stakeholder –ajattelu: kohde- ja sidosryhmät 
-Vaikuttamisen mekanismit – sanat ja kuvat 

2 AMMATILLINEN USKOTTAVUUS SOMESSA TO 12.11  KLO 8:30-10:00

Kouluttajana Heli Kamaja 
-LinkedIn 
-Instagram 
-Facebook 

3 AMMATILLINEN USKOTTAVUUS VERKOSSA TO 26.11. KLO 8:30-10:00

Kouluttajana Heli Kamaja 
-Pk-yrittäjän verkkosivut 
-Blogit  

ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittautumislomake

Ilmoittauduthan viimeisään webinaaria edeltävänä päivänä klo 14 mennessä, jonka jälkeen ilmoittautuneille lähetetään liittymislinkki. Voit ilmoittautua myös kerralla kaikkiin webinaareihin, jolloin liittymislinkki toimitetaan sinulle automaattisesti kutakin webinaaria edeltävänä päivänä.

KOULUTTAJAT 


Heli Kamaja
, YTM, on viestinnän lehtori, jolla on kymmenen vuoden kokemus journalistina. LAB-ammattikorkeakoulussa hän keskittyy erityisesti sisällöntuotantoon ja on viime vuosina perehtynyt sosiaaliseen mediaan yrityskäytössä sekä asiantuntijabrändin rakentamiseen.

 


Outi Katajamäki
, FM, Certified Business Coach, on markkinoinnin lehtori ja tiimivalmentaja, jolla on vuosikymmenten kokemus erilaisten yritysten markkinoinnin ja viestinnän terävöittämisestä. Koulutustyön ja bisnesvalmennuksen keskiössä on luovuus ja ketteryys – kyky löytää kullekin organisaatiolle luontevin, kustannustehokkain ja uskottavin tapa viestiä, markkinoida ja myydä asiantuntijuuttaan.